sobota 5. března 2016

Jsem single a pomstím se - Tracy Bloom

Hezká, vtipná, lehce jedovatá. Krásně trávově zelená. Jarní. Uff už aby to bylo,.. Zima mi nedělá dobře.

Od začátku jsem se uculovala. Nečekala jsem nic, jen odpočinek a to jsem taky dostala. Sice jsem od paté strany - no spíš od třetí - ne, vlastně od první strany - věděla jaký bude konec, ale ani to moc nevadilo.


Hned v úvodu mě odbourala věta ( po dobře míněné radě, že má mít hlavní hrdinka s muži trpělivost ) " V 37 nepotřebuju trpělivost, ale botox.". Suzie jsem si zamilovala a ona byla podobně vtipná celou dobu. Muži ji zklamali jeden po druhém, tak se rozhodla, že jim to vrátí i s úroky. No, která z holek by to občas nechtěla udělat, takže ji prostě fandit musíte. To, že konec je třeskutě růžový fakt můžu prozradit, protože každý kdo tu knihu otevře to bude vědět za 10 minut. Nicméně ani to mi moc nevadilo, protože tomu předcházelo tolik humoru, nadsázky a ironie, že to autorce prostě odpustím.

Milá oddechovka, kterou jsem tolik potřebovala. A mám ještě pár dalších v zásobě. Takže vzhůru do tramvaje :-)





Suzie Millerová radí ve svém sloupku zoufalým a zhrzeným ženám v problémech s láskou. Sama se však necítí o nic lépe. Jak to, že zase dostala kopačky? Po dalším nevydařeném vztahu, tentokrát s kolegou z práce, se s tikotem biologických hodin a pifkou na celý svět rozhodne, že nastal čas, aby svým bývalým láskám dala za vyučenou. A začne se všem svým ex originálním způsobem mstít. Vzniká tak řada komických situací, ve kterých ji bok po boku provází kamarád Drew. Jenže Drew má před svatbou a se Suzie je mu nezvykle dobře. Že by špatná volba? A jsou opravdu všichni muži prevíti?

Žádné komentáře:

Něco málo o holce z tramvaje

Vždycky jsem četla ráda, ale až zas poslední dobou na to najdu trochu času cestou do práce a zpět. Prostě nastoupím do tramvaje a zapíchnu nos na půl hodiny do knihy nebo do čtečky.

Někdo dává knihám hvězdičky, někdo čísla - já jim začala dávat barvy. Fakt, zkuste to. Představte si knihu kterou čtete a uvidíte, že je barevná. Pro každého jinak.

Za každou návštěvu jsem ráda, každý komentář mi napoví, co jsem udělala dobře nebo špatně.