sobota 12. března 2016

Se(x)znam - Joanna Bolouri

Nějak jsem se zasekla ve spektru žlutá až bordó. Je tady opět červená. Jako zralý třešně. Až jsem na ně dostala chuť.

Luxusně vtipná, ironická, místy smutná, dost často peprná - hmm, dostala mě.

 Myslím, že dvacetiletý holky si ji tak neužijou. A fakt mě tyhle holky neštvou, jen si tak myslím, když si vzpomenu na sebe. Prostě by asi nekterý věci nepochopily, nebo si neuměly vztáhnout si to na sebe. Nic ve zlém, ale mělo by na té knize být napsáno - doporučeno pro 30+.


Phoebe je 30-letá holka, co se už rok babrá v tom, že ji podváděl přítel a ona ho tááák milovala. No jo, tak jinej nebude, že jo, ale do toho si musí každý nějak dospět. Já si tyhle fáze vetšinou probrečím, ona si napsala Se(x)znam. Rozhodla se, že emoce zahodí a nahradí je zcela nezávazným sexem. Tedy hlavně tím co v téhle oblasti svého života ještě nezkusila a chtěla by.

Víc asi psát nebudu. Smála jsem se místy nahlas, já to úplně viděla. Nedělám to, ale budu citovat - " Když jste ve vztahu, takový prkotiny jako strie nebo beďary na zadku nehrajou roli, ale co když to má bejt jenom na jednu noc? Bude pohled na mou celulitidu důvodem k tomu, aby si to rozmyslel? Vycouvá z toho, až si před něj lehnu a prsa se mi roztečou do stran a zmizí mi v podpaží?". No, že ji chápete? Za tohle jsem ji milovala.

Takže jo, tuhle si vemte večer do postele.





Sexy, inteligentní a skandální! Se(x)znam líčí pouť pohledné třicátnice neprozkoumanými místy její ložnice – a je to docela jízda. Značně nemravné, ale skvělé čtení z něhož budete jednu minutu lapat po dechu a vzápětí se hlasitě smát. Co se stane když si pohledná třicátnice napíše SEZNAM deseti věcí, které chce stihnout v oblasti sexu?


Žádné komentáře:

Něco málo o holce z tramvaje

Vždycky jsem četla ráda, ale až zas poslední dobou na to najdu trochu času cestou do práce a zpět. Prostě nastoupím do tramvaje a zapíchnu nos na půl hodiny do knihy nebo do čtečky.

Někdo dává knihám hvězdičky, někdo čísla - já jim začala dávat barvy. Fakt, zkuste to. Představte si knihu kterou čtete a uvidíte, že je barevná. Pro každého jinak.

Za každou návštěvu jsem ráda, každý komentář mi napoví, co jsem udělala dobře nebo špatně.