pátek 1. dubna 2016

První hrob napravo - Darynda Jones

Tak jsem zabloudila do oddělení detektivek. No dobře, nezabloudila, ale už jsem chtěla trochu jiný žánr. Jenže jsem zas neodešla s krvavým románem. To bude tím jarem. Začínám být optimisticky naladěná a zádumčivost upadá někam do zapomnění. No, díky bohu asi,..

Krásně fialková kniha. Fakt. Sice detektivka, a sice smrtka co vidí duchy na každém rohu, ale když je ta smrtka prostě normální holka, tak je ta kniha luxusně fialková.


V podstatě jsou tam příběhy dva. Jeden o smrtce co se jmenuje Charley a prostě se tak narodila a už s tím nemůže nic dělat a druhý o vraždě tří právníků. Charley má tu obrovskou výhodu, že může s těmi zavražděnými mluvit a tím pomoct celý případ vyřešit, ale daleko víc mě bavil její osobní příběh.

Ona jako ironická, samostatná, vtipná holka, která pomáhá duším přejít na druhou stranu, ale jinak žije normální život a ON který se od narození motá kolem ní, ale ona ho vlastně ani nezná. A najednou jí vstoupí do života a neptá se jí jestli může. No jo, romantika, vtip a trochu napínání - to je asi moje krevní skupina.

Celkem svižně, mile, se sarkasmem a ironií, ale hlavně vtipně napsaná kniha, která mě překvapila. A i když jsem čekala něco jiného ( a fakt nevím co přesně) tak už se těším na další díl. Je totiž z trilogie.

První hrob napravo

Druhý hrob nalevo

Třetí hrob přímo před nosem




Originální „paranormální thriller“ plný humoru, napětí a neuvěřitelných zvratů. Charley Davidsonová je soukromá detektivka, moderní žena s běžnými starostmi a problémy. To ovšem jenom na první pohled … Ve skutečnosti se narodila jako bytost s nadpřirozenými schopnostmi, která dokáže vstoupit do světa zesnulých. Zemřelé vidí všude kolem, může se jich dotýkat a oni jí pomáhají s řešením případů. Všechno je o to složitější, že vyšetřovatelku sleduje tajuplný muž, „syn Satanův“, jehož šarmu Charley nedokáže odolat. Kdo je ten záhadný hrdina, o kterém se jí zdají sny plné vášně? Je vůbec živý, nebo je mrtvý? A co by se stalo, kdyby mu podlehla?

Žádné komentáře:

Něco málo o holce z tramvaje

Vždycky jsem četla ráda, ale až zas poslední dobou na to najdu trochu času cestou do práce a zpět. Prostě nastoupím do tramvaje a zapíchnu nos na půl hodiny do knihy nebo do čtečky.

Někdo dává knihám hvězdičky, někdo čísla - já jim začala dávat barvy. Fakt, zkuste to. Představte si knihu kterou čtete a uvidíte, že je barevná. Pro každého jinak.

Za každou návštěvu jsem ráda, každý komentář mi napoví, co jsem udělala dobře nebo špatně.