Něco málo o holce z tramvaje

Vždycky jsem četla ráda, ale až zas poslední dobou na to najdu trochu času cestou do práce a zpět. Prostě nastoupím do tramvaje a zapíchnu nos na půl hodiny do knihy nebo do čtečky.

Někdo dává knihám hvězdičky, někdo čísla - já jim začala dávat barvy. Fakt, zkuste to. Představte si knihu kterou čtete a uvidíte, že je barevná. Pro každého jinak.

Za každou návštěvu jsem ráda, každý komentář mi napoví, co jsem udělala dobře nebo špatně.

úterý 5. dubna 2016

Soutěž

 
Mám tu pro vás mou první soutěž. Protože jsem získala první recenzní výtisk a nejsem zrovna takový ten klasický majetnický tip, rozhodla jsem se, že ho pošlu dál. Prostě fakt nemám nafukovací byt a ani nemám potřebu knihy vlastnit - mě stačí je zkonzumovat, užít si je a potom už je většinou do ruky znovu nevezmu. Proto si myslím, že bude fajn, když udělá radost podruhé. Abyste věděli o co se hraje tak si klikněte sem.

Začátky mého blogu byly tristní, ale po čase jsem si myslím utvořila trochu systém a hlavně jsem se tu zabydlela.A doufám, že to bude mít i nadále vzestupnou tendenci :-)

No a protože pro mne má téměř každá kniha svou barvu a většinou tímhle pocitem svou recenzi začínám, tak bych moc ráda abyste to zkusili také. Zkuste napsat nějaký tip na knihu, která se vám poslední dobou líbila a jakou pro vás ta kniha měla barvu. Protože každá kniha má jinou - takže kolik názorů, kolik knih, kolik čtenářů, tolik různých barev a odstínů.

13. dubna ( já vás odnaučím předsudkům vůči tomuhle číslu :-) ) ve 20.00 potom autory příspěvků doma vypíšu na lístky a moje 9-letá dcera někoho z Vás vylosuje pod přísným dozorčím zrakem své matky :-).
 A nezapomeňre napsat svůj kontaktní email.

9 komentářů:

Kateřina řekl(a)...

Zrovna čtu Poslední království od Cornwella a líbí se mi moc. Barva je k tomu jasně šedomodrá :) ale netuším proč, nějak mi asi sedí k té době, Anglii - počasí, Vikungům...

trojtecka.blogspot.cz
nikolaoss.trojtecka@seznam.cz

lenkaknel řekl(a)...

Před pár dny jsem četla doporučeníhodnou knihu Kletba zlatého ptáčka od Elizabeth Peters. Barvu bych jí přiřadila asi žlutou, ať už proto, že se odehrává v prosluněném Egyptě a zrovna v té době dojde k Objevu tisíciletí - k nálezu Tutanchamonovy neporušené hrobky plné (nejen) zlatých pokladů. :-)

lenkaknel
http://story-huntress.blogspot.cz/
lovkyne.pribehu@gmail.com

Anonymní řekl(a)...

Já jsem právě dočetla knihu Sára Saudková Ta zrzavá- Láska, nenávist , a to mezi tím. Barev bych ji přiřadila určitě víc, na začátku růžovou to je období jejího dětství, potom červeno černou to je doba kdy vypráví o období s Janem Saudkem a na závěr knihy tato barva lehce vyprchává to je období mateřství

lucinkamail@seznam.cz

Tee knihomolka řekl(a)...

Mně se moc líbila kniha Dívka, již jsi tu zanechal od úžasné autorky Jojo Moyesové. Přiřadila bych jí nějakou světlou barvu, i když kniha byla o válce, tak zároveň byla i o lásce a odhodlání. Opravdu povedený příběh, který zaujme a dojme. Tmavá barva k ní prostě nejde. :D Takže vybírám světle oranžovou. ;-)

Terina.zaba@seznam.cz
http://knihomolkaa.blogspot.cz/

Šárka Fofoňková řekl(a)...

Líbila se mi kniha Matkou ze dne na den od Rowan Coleman. Možná už i díky náznakům na obálce ve mně kniha evokuje červenou barvu... takový ten odstín temně jahodový. Hlavní hrdinka je žena, dětské postavy jsou také holčičky a příběh je protknut láskou, ať už k muži či dětem. Barva sedí :)

sarka.fofonkova@seznam.cz
http://mujknizniraj.blogspot.cz/

Gabriela K. řekl(a)...

Moc díky za všechny prozatimní komentáře. Udělali jste mi velkou radost. Čtu to tady a culím se jak to s barvami funguje. No fakt, i když je teď venku dost ošklivo, tak jste mi zvedli náladu .

Anonymní řekl(a)...

Nedávno jsem dočetla knihu Muž jménem Ove od F. Backmana. Je to taková oddychovka, člověk se zasměje, ale i rozbrečí a navíc se nad určitými situacemi i zamyslí. Barvu bych přiřadila světle a tmavě modrou, stejně jako příběh, u kterého se člověk zasměje (světlá barva) a během chvíli mu zase tečou slzy (tmavá barva) :)

eva.kamitzova@email.cz

Gabriela K. řekl(a)...

Všem děkuji a už vymýšlím další soutěž :-) zas mi přišly nějaké recenzní kousky od Grady tak jen to přečtu budou vaše :-)

Anonymní řekl(a)...

Wohooo, výhra včera dorazila, moooc děkuji!!! Mějte krásný slunečný den :-) Eva