neděle 15. května 2016

Láska podle Shakespeara - Guthrie Georgina





Další recenzní pozornost od Grady :-) Jo, vybrala jsem si ji dobrovolně. A to se o ní ještě nemluvilo tolik, jako teď. Chvilku mi ležela doma na stolku než na ni přišla řada. Ono mi totiž hned při prvním pohledu došlo, že je růžová. Echt růžová plyšovka. Ale teď se s recenzemi roztrhl pytel tak jsem si řekla - co zvládli jiní, zvládnu taky.









Nebudu nikomu nalhávat, že to není prvoplánová romantika. Je. Aubrey - Daniel. Studentka - aisistent ( navíc syn děkana). Ona jak ho uvidí, tak se zamiluje. On jak ji uvidí, tak hned ne. Pak spolu nesmí být, ale jí naštěstí do konce školy příliš nechybí. A tak dál, nebudu prozrazovat. No klasika. Ovšem ne s tragickým koncem, jak by naplánoval Shakespeare. To by to celé nemělo pokračování v podobě dalších dvou knih.
Nejsem na růžovky a všichni to víte. Nicméně když jsem se dostala přes prvních pár kapitol, tak jsem neměla problém tuhle romantiku celkem lehce dočíst do konce a občas se i pousmát nad tím jak se ti dva špičkovali. Jo to mě asi bavilo nejvíc.

Osobně další díly asi číst nebudu ale pokud někdo má opravdu rád láskovky  - ona a on, ona ho chce, on ji ne, on ji taky chce, ale nemůžou a oni se chtějí a tak všechno překonají - tak hurá do ní. Na léto, pod stan, do vlaku. Kamkoliv kde budete chtít snít o tom, že tohle fakt existuje. Protože proto se tyhle věci píšou. Aby si každá holka mohla snít o princi na bílém koni,..



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Oficiální anotace  - zdroj Grada:

„Milovat, či nemilovat svou studentku, to je, oč tu běží...“
I v 21. století může na univerzitě vzkvétat zakázaná láska jako ze Shakespearova dramatu
Aubrey Priceové začíná poslední semestr jejího bakalářského studia na torontské univerzitě. Zdá se, že už brzy v poklidu dokončí svá studia Shakespearových děl. Pak se ale na katedře objeví nový asistent Daniel a Aubrey se do něj zamiluje. Ani jemu není chytrá, vtipná a nezávislá dívka lhostejná. Ale je tu přísný zákaz vztahů mezi učitelem a studentkou na univerzitě, fakt, že je Daniel děkanovým synem, a také jeho temné tajemství z minulosti…

Žádné komentáře:

Něco málo o holce z tramvaje

Vždycky jsem četla ráda, ale až zas poslední dobou na to najdu trochu času cestou do práce a zpět. Prostě nastoupím do tramvaje a zapíchnu nos na půl hodiny do knihy nebo do čtečky.

Někdo dává knihám hvězdičky, někdo čísla - já jim začala dávat barvy. Fakt, zkuste to. Představte si knihu kterou čtete a uvidíte, že je barevná. Pro každého jinak.

Za každou návštěvu jsem ráda, každý komentář mi napoví, co jsem udělala dobře nebo špatně.