Něco málo o holce z tramvaje

Vždycky jsem četla ráda, ale až zas poslední dobou na to najdu trochu času cestou do práce a zpět. Prostě nastoupím do tramvaje a zapíchnu nos na půl hodiny do knihy nebo do čtečky.

Někdo dává knihám hvězdičky, někdo čísla - já jim začala dávat barvy. Fakt, zkuste to. Představte si knihu kterou čtete a uvidíte, že je barevná. Pro každého jinak.

Za každou návštěvu jsem ráda, každý komentář mi napoví, co jsem udělala dobře nebo špatně.

pátek 6. května 2016

Unboxing never !!






Nikdy, 

ale NIKDY nebudu dělat unboxing. 

Fakt. Opravdu. Slibuju. 

Tohle není unboxing :-)

Tohle je,...

  

  

 ... tajemný balíček - huhuhůůůůůůů.

 No dobře, modří už vědí. 

 Ale stejně je ještě tajemný.

 

 

 

 

 

 

 Tak jsem si myslela, že budu mít klid 

 na to rozbalování, když na chvilku 

 nebyla Madlenka doma,..






 Ani Líza ho nechce odtajnit - ale to 

 není nic nového, co šustí, muchlá se a 

 jde v tom jezdit po parketách je 

 prostě vždycky pro kočku.

 

 

 

 

 

Aaaaaaa je to tadyyyy - tramtadadááá

Fajnovky z hranatého šitíčka. Luxusky

od Giny a spol. Svině klouzavý jak se 

ona tuhle vztekala. Ale stálo to za to.





Krásné, příjemné, něžné obaly na 

knihy pro mě a pro Madlenku ( i když 

dneska si ho vůbec nezasloužila, 

protože co mohla poztrácela, tak jen 

doufám, že tohle neztratí). 

A s obrázkem, který jsem si mohla 

sama vybrat a poslat.




Zatím jsem rozbalila jen ten můj. 

Navíc ke každému obalu byla i 

papírová záložka- jo, miluju tyhle 

drobnosti navíc.







I když i ta záložka je zbytečná, protože

 obal má svou vlastní. Ale ne, já mám 

raději paírové, takže je to tak vlastně 

úplně dokonalé.

 

 

 

 

 

Ty vole - je to drahý ( a to jsem neřekla já, ale cituji opět od Giny ) - ale stojí to za to. Děkujem.

8 komentářů:

lenkaknel řekl(a)...

Máte krásnou kočičku :-) Mně se obaly na knihy líbí, ale moc je nepoužívám... většinou chci, aby všichni viděli, co čtu =D

Gabriela K. řekl(a)...

no jo když ja se bojim že je zašpiním,...

Leňa řekl(a)...

Kočka chce být asi taky blogerka :D Kočky jsou totiž úspěšné hlavně v "unboxování" čehokoli, i kdyz to člověk chce mít zabalené :D ;) Obaly na knihy mám ráda, dávám si je na paperbacky, abych nepokrčila rožky :)
bohemistka.blogspot.cz

Týna z Hranatého Šitíčka řekl(a)...

Asi si pořídim taky kočku :-) :-) hezky unboxing..děkujeme za něj :-) :-)

Gabriela K. řekl(a)...

tak nakonec ma největší úspěch kočka :-) já jí ty poklony vyřídím a přístě ji taky zas na něco použiju :-)

Ducii řekl(a)...

Krásný obal. Já mám látkový s motivem Paříže. Dostala jsem ho před pár lety k Vánocům, ale používám ho teprv pár týdnů zpětně.

Rose řekl(a)...

Máš krásný blog, narazila jsem na něj díky tomu, že jsi okomentovala ten můj. Tento článek se Ti povedl a máš fajn kočičky. Pokud do budoucna zapracuje na vzledu blogu, třeba Ti pomohou i mé návody, bude Tvůj blog skvělý.
S láskou Rose :* - Můj blog

Gabriela K. řekl(a)...

Rose koukam k Tobe celkem pravidelne, tvoje navody jsou super, jen potrebuju mit cas se jim venovat. Ale prosim neprestavej :-)