sobota 30. ledna 2016

Hrej hráčem - Emma Hart

Tahle je z tetralogie - The Game. Ale asi prostě nejsem typ na tyhle knihy,... Tahle by měla růžovou barvu. Jo, je to romantika. Ať si každý říká co chce - je to čirá středoškolská romantika. Kdyby mi bylo -náct, tak bych ji asi milovala.

Zas tak jednoduché to hlavní postavy nemají. Jasně - takové to - ona vyhecuje jeho, on ji, je to super hra pro oba ( jakože kdo z koho), ve finále se zamilují a neví jak z toho ven, pak zas neví jak zpátky,.. Ale -náct už mi dlouho není, takže se do dalších dílů pouštět nebudu,.. Nemůžu říct, že by se to četlo špatně, ale když já romantiku nemusím,..  Tyhle sladce růžové knihy nejsou pro mě no,..




The game 

Hrej hráčem

Hrej tajně

Hrej férově

Hrej vabank


Hrej hráčem


Jaký je plán hry? Maddie v tom má jasno: Arogantní a egoistický playboy Braden z kalifornské univerzity představuje pro ni vše, co se jí na klucích hnusí. Připomíná jí totiž jejího bratra, který dokáže myslet jen na sebe a ničí životy všem v okolí. Maddie spolu s kamarádkami vymyslí plán, jak tomu namachrovanému Bradenovi za všechna příkoří udělit lekci. Hlavní aktérkou plánu je právě Maddie, která do měsíce Bradena svede, omotá si ho kolem prstu a pak ho surově odkopne.
Operace Hrej hráčem může začít.
Žádná ze zasvěcených holek ovšem nemá zdání, že podobný plán má i Braden se svými přáteli. A jakou hru hraje on? Plán je přimět tu paličatou a nedostupnou „královnu univerzity“, aby se do něj zamilovala, svést ji, a pak ji srazit na kolena.
Ani jeden z obou aktérů netuší, že život může změnit pravidla hry… Možná oba zjistí, že nejde člověka soudit podle prvního dojmu… 

Žádné komentáře:

Něco málo o holce z tramvaje

Vždycky jsem četla ráda, ale až zas poslední dobou na to najdu trochu času cestou do práce a zpět. Prostě nastoupím do tramvaje a zapíchnu nos na půl hodiny do knihy nebo do čtečky.

Někdo dává knihám hvězdičky, někdo čísla - já jim začala dávat barvy. Fakt, zkuste to. Představte si knihu kterou čtete a uvidíte, že je barevná. Pro každého jinak.

Za každou návštěvu jsem ráda, každý komentář mi napoví, co jsem udělala dobře nebo špatně.