sobota 2. ledna 2016

Nástroje smrti - Cassandra Clare

Autorka opět píše pod pseudonymem. Myslím, že tyto knihy byly před Pekelnými strojemi, ale to nic nemění na tom, že buď byste měli číst jedno nebo druhé. Protože obě série jsou si dost podobné. Víc se mi líbily Pekelné stroje. Tuhle sérii jsem ani celou nedočetla. Skončila jsem u třetí knihy a i to bylo spíš proto, že  jsem zrovna nevěděla co jiného číst,.. Ale třeba to nějakého čtivého maniaka uspokojí :-) I proto dávám obsah jen prvního dílu, buď se začtete nebo ne.






Město z kostí

Město z popela

Město ze skla

Město padlých andělů

Město ztracených duší

Město nebeského ohně

Město z kostí

Když se patnáctiletá Clary Frayová vydá do newyorského klubu Pandemonium, vůbec netuší, že se stane svědkyní vraždy a vstoupí tak do světa lovců stínů, bojovníků, kteří mají svět chránit před démony. A už z něj nevystoupí, protože její život se převrátí vzhůru nohama... Co je Clary vlastně zač? Kde se vzaly její schopnosti? A jsou pro ni spíš prokletím, nebo požehnáním? Zábavná, odvážná a neotřelá fantasy slibuje svým čtenářům strhující čtení, s nímž nebudou chtít přestat.

Žádné komentáře:

Něco málo o holce z tramvaje

Vždycky jsem četla ráda, ale až zas poslední dobou na to najdu trochu času cestou do práce a zpět. Prostě nastoupím do tramvaje a zapíchnu nos na půl hodiny do knihy nebo do čtečky.

Někdo dává knihám hvězdičky, někdo čísla - já jim začala dávat barvy. Fakt, zkuste to. Představte si knihu kterou čtete a uvidíte, že je barevná. Pro každého jinak.

Za každou návštěvu jsem ráda, každý komentář mi napoví, co jsem udělala dobře nebo špatně.