neděle 17. ledna 2016

Tajnosti - L. Marie Adeline

Hmmm,.. lehce erotické čtivo. Tohle bylo do tramvaje trošku náročnější :-) Poté co jsem kdysi četla 50 odstínu kde čeho a první díl byl celkem ok, druhý nuda kde jsem četla jen milostnou emailovou komunikaci a třetí jsem nedočetla - jsem na jinou takovou knihu neměla chuť. Tahle ale byla překvapivě fajn. Až je mi líto, že se mi nikde nepodařilo stáhnout druhý díl -  asi mě to donutí zajít si do knihovny pro "opravdovou" knihu.





Žádné soudy. Žádná omezení. Žádný stud.
Ano, takhle to chodí ve spolku T.A.J.N.O.S.T.I., kde si ženy mohou splnit tajné fantazie a vybudovat ženské sebevědomí. Není to klub pro každého – jeho členky si samy vybírají další kandidátky, mezi těmi, které trpí nedostatkem láskyplné pozornosti a absencí sexu.
Hlavní hrdinka tohoto žhavého románu, Cassie Robichaudová, je pětatřicetiletá vdova, již manžel ve všech ohledech zanedbával. Vstupem do spolku T.A.J.N.O.S.T.I. se Cassie obrátí život naruby – spolu s poznáním, jak nádherný může být sex jí do života vstupuje i láska.
A tak Cassie může začít s Krokem prvním: Podrobení…

Tajnosti - Hříšné tajemství


Romantické, dobrodružné a sexem nabité pokračování jedné z nejžhavějších erotických sérií. Cassie Robichaudová se stále vzpamatovává z nedávného milostného zklamání. Vstoupí do služby záhadné organizace s názvem T.A.J.N.O.S.T.I., která pomohla probudit její nejhlubší sexuální fantazie. Nyní je řada na Cassie, aby vedla nejnovější kandidátku skupiny, Dauphine Masonovou, a pomohla jí roznítit její sexuální touhu a najít sebedůvěru pro nový vztah. Obě ženy se pohybují na spletité cestě vášní a doufají, že objeví to, co skutečně chtějí od života a od lásky.

Žádné komentáře:

Něco málo o holce z tramvaje

Vždycky jsem četla ráda, ale až zas poslední dobou na to najdu trochu času cestou do práce a zpět. Prostě nastoupím do tramvaje a zapíchnu nos na půl hodiny do knihy nebo do čtečky.

Někdo dává knihám hvězdičky, někdo čísla - já jim začala dávat barvy. Fakt, zkuste to. Představte si knihu kterou čtete a uvidíte, že je barevná. Pro každého jinak.

Za každou návštěvu jsem ráda, každý komentář mi napoví, co jsem udělala dobře nebo špatně.