sobota 23. ledna 2016

Není přání jako přání - Alexandra Potter

Krásná. Krásná, vtipná, hřejivá, milá,.. Nevím proč, ale napadlo mě, že by se daly knihy pojmenovávat i podle barev. Tahle je pro mě oranžová. Přesně jako podzim. Podzim miluju,..Jen šumí listí, občas mě nějaký list cvrnkne do nosu, můžu šlápnout do kaluže když chci a nikdo mě nenapomene,.. Tak nějak je tahle kniha oranžová a lehká. Ona má tedy oranžovou obálku, ale tu jsem viděla až po přečtení. asi souznění duší :-) Booože jsem nějaká patetická. No přečtěte si ji sami a uvidíte :-) Určitě si ještě něco od téhle autorky vyberu.





Úspěšná anglicky píšící autorka literatury pro ženy Alexandra Potter vstupuje premiérově na český trh. Při četbě její knihy budete váhat, zda vám její tvorba připomíná spíše Betty MacDonaldovou v moderním hávu nebo eskapády Bridget Jonesové. Samostatná rusovlasá Londýňanka Heather se stále vyrovnává s nevěrou bývalého přítele, po němž jí zůstaly jen hořké vzpomínky a nesplacený byt. Jednoho dne v dešti potká cikánku, která jí vnutí vřes pro štěstí, který prý splní všechna přání. A svět se jako mávnutím kouzelného proutku skutečně začíná měnit a život se rozjasňuje. Splněná přání začínají nabírat na obrátkách, Heather je zaskočená tím, co se děje. Ale když do rodinného života zasáhne nečekaná a vážná nemoc otce, usoudí, že je nejvyšší čas na vřes zapomenout a ujasnit si priority. Váhá, jestli jí přání skutečně plnil vřes, nebo to byly shody okolností a náhody. Těžko říct… Vtipná, čtivá kniha pro moderní samostatné ženy, které dokážou brát život s nadhledem a humorem.

Žádné komentáře:

Něco málo o holce z tramvaje

Vždycky jsem četla ráda, ale až zas poslední dobou na to najdu trochu času cestou do práce a zpět. Prostě nastoupím do tramvaje a zapíchnu nos na půl hodiny do knihy nebo do čtečky.

Někdo dává knihám hvězdičky, někdo čísla - já jim začala dávat barvy. Fakt, zkuste to. Představte si knihu kterou čtete a uvidíte, že je barevná. Pro každého jinak.

Za každou návštěvu jsem ráda, každý komentář mi napoví, co jsem udělala dobře nebo špatně.